Varmt og godt

Torsdag ble det Bikram yoga, for første gang på evigheter. Hoften min storkoste seg og jeg prøvde bare å henge på. Jeg var ufokusert og ukonsentrert, ja på alle måte så uzen-aktig som det går an å bli. Vi hadde en veldig god instruktør, men det hjalp kaoshjernen min fint lite. Jeg kom meg gjennom timen i alle fall, og fant til sist roen etter timen i kjøligere omgivelser. Bedre seint enn aldri.

 

Sommeren og varmen kom relativt brått på og min planerte langtur ble kortet ned kraftig. Verken jeg eller min firbeinte treningskamerat orket mer enn 5km på lørdag. Men det da 5km og bading, masse bading. Mest bading på meg og litt bading på Atlas. De sier at alle hunder kan svømme fra de er født, men etter å ha studert Atlas lurer jeg på om dette er en myte. Maken til rævva teknikk har jeg aldri sett.

 

Han er mye flinkere på å leke enn å svømme. Her avbildet i full fart

 

Men vi koste oss uansett. Steike, som jeg elsker sommeren! Skigåing er greit, men hvis jeg får velge en dag på ski eller en dag på stranden, da vinner stranden rett opp og ned, hands down, overlegent.

 

Denne uken begynner prosjekt Strong Hip for fullt. Jeg håper jeg kommer å merke resultater relativt raskt så jeg ikke mister motivasjonen.

 

Legg igjen en kommentar

