Biebermania

Etter en lett transport tur hjem fra Slemdal mandag kveld, møttes jeg av denne syn ved Oslo S. Var det en demonstrasjon? Opptøyer? Har alle former for offentlig transport kollapset og hele Oslo vaser rundt i total forvirring?

 

Politiske opptøyer? Demonstrasjon?

 

Nei, Justin Bieber er i Oslo og alle jenter mellom 4- 14 år har gått helt amok. Hjelpes. En fjott som mest er kjent for håret sitt og den fantastiske evnen til å synge ”- Baby, baby, baby, ooooohhhhhhh, baby, baby, baby, oooohhhhhh, baby, baby, baby, oooohhhhhhhh,” osv inn i det uendelige. For å bruke et uttrykk fra dagens parlør; Serr?!! Jeg følte meg både gammel og overlegen samtidig.

WE WANT JUSTIN, WE WANT JUSTIN, IIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

 

Justin Bieber, spar meg ass! Men noe «Bieberistisk» må ha sneket seg inn i hjernen min, for i går hadde jeg ikke lyst på intervaller i det hele tatt. Prosjekt Strong Hip iverksattes mandag kveld og dagen etter var jeg sår på siden av låret. Hypokonder som jeg er tenkte jeg umiddelbart at intervaller var nødt å erstattes av alternativ trening. Overbelasting av mongo-hoften min var ikke et alternativ og jeg hadde faktisk mer lyst å riste meg løs til høy musikk. Så da gjorde jeg det. Powerstep på SATS var akkurat det jeg trengte. Jeg er helt talentløs; ukoordinert og uten rytme men det er så morsomt. Tøft er det i tillegg. Perfekt!

 

Og smerten i siden av låret viste seg å være et blåmerke. Flaks at jeg ikke ringte ambulansen. For en dramaqueen jeg er.

 

One thought on “Biebermania

  1. miasveitilmaraton

    Hehe, den konserten gikk vel litt over stokk og styr – men jeg hører på Justin Bieber når jeg løper! Powerstep høres gøy ut, kjekt med litt alternativ trening i blant:)

    Svar

Legg igjen en kommentar

