KK.no

Ting jeg har lært meg hittil denne uken:

Mandag: Bakkeintervaller er vondt, punktum finale.

 

Tirsdag: Du får ikke hvilt beinene dine på SATS CorePulse. #overrasket

 

Onsdag: Intervaller sammen med TC er blytunge etter to dager med kvalitetstrening. #ikkeoverrasket

 

Torsdag: Jeg burde sminke meg mer. En vet jo aldri når en kan bli intervjuet av KK.no.

 

Serr! I akutt behov av sminke og Photoshop. Pytt, pytt… (Bilde lånt fra kk.no!)

 

Summen av disse lærdommene: Dagen i dag er SÅ treningsfri (og ekstra pyntet.)

 

Kudos til Siri og Treningscamp for en flott reportasje, her snakker vi blest! Parken kommer sikkert til å være stinna full neste onsdag. Gleder meg allerede.

 

P.S. Stryrketrening hjelper. Den vanskelige coreøvelsen jeg slet så med for noen uker siden var en piece of cake i går. Jubel!

 

Legg igjen en kommentar

