Her er jeg!

Bilde lånt fra valentinlyst.no

 

Der var jeg. Fant meg selv på SATS i går. På en Step time og en Core time. Jeg burde komme med en slags advarselsskilt på Step timer. Jeg er så ukoordinert og jeg husker aldri hvilke trinn som skal gjøres når. Jeg er en ren helsefare for folk rundt meg når jeg urytmisk sparker hit og dit. Ingen kom til skade og det er noe spesielt med å stå sammen med en stor gjeng euforiske damer, (for ja, det var bare damer) Alle svettes og har det vondt, samtidig som alle elsker det. Det er et rart fellesskap i disse klassetimene, men så snart musikken slutter er det over. Det er ikke mye snakk etterpå i garderoben, for det er seriøst ikke et optimalt sted å knytte nye kontakter. Über-creepy!

 

Core timen er mye mer safe for mine medmosjonister da det er mindre sparker. Det var noen nye øvelser og jeg kjenner det jaggu i både rygg og mage i dag. Hurra!

 

Kvelden ble jo ikke på noen måter mindre fantastisk av at jeg fikk brudekjolen levert i posten OG bryllupsreisen ble bestilt, kjøpt og betalt.

 

Det blir nudler resten av måneden. Er det optimal restitusjonsmat?

 

Og nei, dette skal IKKE bli en rosa bryllupsblogg. Jeg lover!

 

Jeg skal for øvrig opp til Sognsvann i kveld for å hente ut min SRM-brikke og løpe en runde eller to. Ses vi der?

 

 

Legg igjen en kommentar

