Oppfordring fra Frank Sinatra må tas seriøst

Ahhh, så var ferien overstått. Den begynte med løpeforbud, sykemelding og tårer, men jeg er nå så frisk som det går an å bli. Det var ikke en løperelatert skade, så kroppen er like hel, men det var en ordentlig mental og fysisk påkjenning allikevel.

 

Som Frank Sinatra synger:

 

Now nothing’s impossible, I’ve found for when my chin is on the ground,
I pick myself up, dust myself off, and start all over again.

 

Bilde lånt fra last.fm

 

Ok, Frankie-boy, da gjør jeg vel det. På’n igjen altså.

 

Løpingen har vært balsam for sjelen under ferien. Det har bare blitt über-korte turer i joggetempo, men jeg er veldig klar for å komme i gang med blodtreningen. Knappe 3 uker til Ski-løpet er ikke nok for å ”formtoppe” meg, men 2012 sesongen er såpass i vasken at PB er utenfor rekkevidde uansett. Det blir en tøff tempoøkt i godt selskap, ikke et pers-løp.

 

Men før det skal jeg i parken gitt. Makan, som jeg gleder og gruer meg. Det er eksakt 2 måneder(!!!) siden jeg var i parken sist. Det blir sikkert vondt på alle mulige måter, men det skal bli godt å se alle igjen.

 

Bakkeintervallene blir jeg ikke med på i kveld. Det får være måte på galskapen…

 

Ellers har jeg vært så off-line i ferien at jeg ikke har et eneste bilde å vise dere, mobilen har ikke vært med på en eneste tur. Men jag kan informere dere at jeg har lest usannsynlige mengder Fantomet, drukket og spist godt og sovet mye. Og løpt litt når ånden kom over meg. Jeg har hatt det som plommen i egget. Vel fortjent, spør du meg.

 

Singh piratenes nemesis. Bilde lånt fra nettet

 

3 thoughts on “Oppfordring fra Frank Sinatra må tas seriøst

    1. Fortare Anna! Innleggsforfatter

      Godt å være på vei tilbake! Jeg hadde gledet meg sånn til Øyakarusellen og så ble det bare bæsj.

      Upwards and onwards! Vi ses på Sognsvann 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

