Intervaller på en tirsdag?!

9km i slabbedasketempo på mandag. Ingenting å si om den turen, foruten at jeg nå uanstrengt ligger i 5.40 tempo. Hipp hipp!

 

7,5km totalt i går. 2km oppvarmin, 4 x stigringsløp etterfulgt av 6 x 3min intervaller. Det er første gang på flere måneder jeg har løpt intervaller alene og det er vanskelig å tyne seg selv når en ikke har en rygg å henge seg på. På de siste 2 dragen var jeg nødt å gi meg selv litt pepp for å holde tempoet. ”- Kom igen Anna! Öka, öka, öka, håll tempo, håll, håll, håll!!!!” Jeg blir; som kanskje merkes, veldig, veldig svensk når jeg kommer opp i makspuls. Så hvis du hører en adrenalinstinn svensk jente skrike som en fotballfanatiker på byens gater, så er det bare lille meg.

 

 

Egenkomponert pisk så ut til å hjelpe, jeg snittet 4.35 under de 6 intervallene. Uten drahjelp er jeg ganske fornøyd med innsatsen, men neste gang skal jeg snitte 4.30.

 

I dag blir det treningsfri. Jeg har løpt 3 dager på rad og kroppen takler det fint. Jeg dropper dagens distanse og legger inn SATS timer i morgen.

 

Trening er veldig gøy for tiden, det var lenge siden jeg kunne presse kroppen uten å være redd for at hoften skulle kollapse. Jeg må bare ikke slurve med styrketreningen min, ellers er vi fort tilbake til invalido-hofte scenarioet igjen.

 

Hei SATS Core. Woop woop!

 

Legg igjen en kommentar

