Perfekt opplading

Om to dager skal jeg på årets første 10K løp; Skiløpet.

 

Jeg har i vanlig Anna stil ladet opp i beste stil. Denne uken har jeg vært på visninger, vært med på budrunde, snakket med Obos, klekket planer om å brenne opp kontoret til Banken min, ryddet ut hytta for sesongen, hjulpet mine foreldre med ommøblering og i kveld skal jeg på teoretisk jaktkurs for hunder. Med andre ord, ikke en eneste kilometer hittil.

 

Resultatet er i tillegg fruktløst, vi har fremdeles hverken leilighet eller hund. Det positive er at jeg heller ikke har blitt pyroman… enda.

 

Skiløpet er altså en fabelaktig mulighet til å fokusere på det enkle. En fot foran den andre. Gi meg adrenalin og endorfiner takk!

 

Jeg håper vi ses i Ski.

 

4 thoughts on “Perfekt opplading

  1. Marit

    Jeg har nesten bare løpeturer med sub 130 puls i år, så vi stiller kanskje likt som sist? Se om det blir et spurtoppgjør a la Hytteplan igjen? Begge med hofter i feilstilling, det kan bli underholdende. Lykke til!

    Svar

Legg igjen en kommentar

