Ka-Ching!

Jahapp.

Etter å ha sjekket min Garminkalender ser jeg til min skrekk og gru at det er eksakt en måned siden jeg trente sist. Prosjekt Blodtrening er i dass.

EN MÅNED?! What the frigg?

Dette er helt uhørt og hva som er enda mer irriterende er at kroppen min ser ut til å ha pådratt seg en eller annen virusinfeksjon. Skrotten min trenger hvile og dette midt i årets travleste konkurransesesong. Det blir med andre ord rolige økter fremover, med fokus på styrke og korte turer i sone en. Konkurranser kan jeg bare glemme, det hadde blitt den ene nedturen etter den andre, så det spar jeg meg selv for.

Dette er litt ergerlig, men hva kan en gjøre? Jeg vil bare ha tilbake godfølelsen og treningsgleden igjen.

Men livet er mer enn trening og jeg kan rapportere at både bryllup og bryllupsreisen ble en total suksess. Jeg raker inn voksenpoeng som gift kvinne. Ka-ching!

Ahhhhhhhhh….

7 thoughts on “Ka-Ching!

  1. siljaifarta

    Ka-ching!!! Eller: kanon som jeg velger å si 😉 Rolig økter er den eneste medisin her og jeg skriver herved ut en resept på rolige økter til meg også!!! Vi har mer igjen for å spille på lag med kroppen enne å trosse signalene. Amen! Grattis igjen som kone 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

