Skyndar långsamt

Etter mandagens vellykkede løpetur ville jeg egentlig bare snøre på meg joggeskoene i går og, men ”skynda långsamt” som de sier. Det ble en time med yoga for gravide istedenfor.

Lyd-cd fra Yogaprosess

Yoga og avspenning. To ting som jeg til vanlig er altfor utålmodig til. (Bikram yogaen er jo såpass tøff for kroppen at jeg har nok med å puste og samtidig holde balansen.) Nå er det yoga på lyd-cd som gjelder. Noen få enkle øvelser og avspenning som helt plutselig passer perfekt. Røsten til instruktøren er såpass hypnotiserende at tiden bare flyr forbi og jeg får tøyd ut mine støle hofter, lår og legger. Er langdistanseløpere verdens stiveste mennesker eller er det bare meg?

En fin økt som kroppen min setter mer pris på enn hodet for øyeblikket. For det er jo ikke like herlig som å løpe. I dag er det hviledag, men i morgen, da, da skal adrenalinet flyte!

2 thoughts on “Skyndar långsamt

    1. Fortare Anna! Innleggsforfatter

      Jepp, jeg har planer om å bruke kroppen min aktivt lenge, lenge. At 2012 sesongen ikke ble en opptur overlever jeg lett! Neste høst blir det sikkert mange runder rundt Østensjøvann med vogn. Løype! 😉

      Svar

Legg igjen en kommentar

