November, snart friggins’ over

November er kanskje den mest hatede måneden av alle, men nå er den friggings over! Nå kan vi se frem til julestemning, gløgg, pepperkaker, Lucia og snø. Men jeg syns årets mørkeste måned har vært fin jeg. Jeg har gjort mange gode ting, blant annet:

  • Kjøpt leilighet. ENDELIG! Vi endte opp på Lambertseter og jeg ser frem til mange runder rundt både Østensjøvann og Nøklevann.
  • Jeg har ikke kastet opp på over en uke. Lykke!
  • Jeg har fått inn fire hele treningsøkter denne måneden. Jeg fikk trent fire ganger i september og null komma niks i oktober, så det går riktig vei.
  • Jeg lurer på om jeg noensinne kommer til å drikke alkohol igjen. En blir jo så fryktelig tullete av det. Å være edru på julebord er effektiv skremselspropaganda.
  • Jeg har kjent de aller første sparkene i magen. Jeg tror bollen har begynt sin maratontrening allerede, fordi det er voldsom sprelling der inne.

Planen for desember er å spise godt og ta det med ro. Trene når overskuddet er på plass. Strukturerte økter blir det ikke mange av når kroppen kjører sitt eget løp. I går bestemte den seg for  å sovne på sofaen klokken 20.30, midt i en Batman film. Overraskelse!

Jeg er så anti-party svenske som det går an å bli.

Partyyyyzzzzzz…

Zzzzzzz.... Bilde lånt fra Pinterests

Zzzzzzz…. Bilde lånt fra Pinterests

One thought on “November, snart friggins’ over

  1. Janicke Ekelberg

    November er kjiiip, så da må man bare finne glede og tidtrøyte i de tingene som er bra uavhengig av måned/tid på året. Så godt at kvalmen slipper taket, og at du kjenner at den lille har begynt å trene opp løpsmuskulaturen. Usigelig spennende tid det du er inne i. (c:

    Svar

Legg igjen en kommentar

