Veldig alternativ trening

Her går det i alternativ Alternativ Trim. Jeg har ikke løpt en meter siden desember, men trimmer overkroppen med øvelser som ”hakking”, ”sparkling”, ”sliping”, ”maling”.

For å opprettholde kondisen min (ikke vanskelig, siden formen min på en all-time low) går jeg opp og ned fire etasjer med ymse, lette materialer. For å toppe utholdenheten spankulerer jeg fra den ene Jærniabutikken til den andre, via Maxbo, Claes Ohlsson og Byggmax. Jeg holder meg godt innenfor Olympiatoppens sone 1!

Min slanke form (HA HA HA!) opprettholder jeg med jevnlige doser av boller og annen lettlaget mat.

Denne treningsformen virker kroppen min å håndtere bra. 10 dager siden magen vrengte seg ut og inn sist gang. Hurra!

Målet om ferdigoppusset leilighet og innflytting er nære (til tross for at det føles uvirkelig at det noensinne kommer til å skje). Når det målet er nådd, venter nye eventyr. Eventyr som kanskje til og med involverer joggesko og frisk luft. Oh happy day!

One thought on “Veldig alternativ trening

  1. SiriV

    Litt mosjon er mye bedre enn ingen mosjon. Og hvis du har en interiørarkitekt i magen, kan det jo være greit å bli ferdig med oppussinga før hen kommer ut.

    Svar

Legg igjen en kommentar

