Status

Tru dat!

Tru dat!

Steike, for et år. Hittil har jeg hatt det så travelt at jeg snart ikke vet hva jeg heter lenger. Når ting surrer og går har jeg behov for å få litt ordning i topplokket. En løpetur hadde hjulpet, men da den eneste muligheten for en joggetur er før jobb etter 5 timers søvn da går den planen i dass. Det finnes grenser! Jeg lager heller en liten liste over status så langt i 2013 for å rydde i skallen.


På plusskontoet:

Vi er halvveis gjennom januar, og halvveis gjennom vinteren. Jippi!

Jeg og bolla er friske (om ikke raske)

Oppussingen går fremover

Jeg har treningsglede og leser blogger som et placebo for ekte endorfiner.


På minuskontoet:

Jeg har gått opp 11 kilo og jeg er ikke komfortabel i min egen kropp. Nyter hverken kurver eller former.

Idioter som ikke kan sette opp kjøkken. Hvis jeg hadde lyst på et rævva resultat hadde jeg gjort det selv. Do it over, do it right!

Jeg har fremdeles ikke hatt en eneste ski- eller løpetur i år. Begynner å bli litt amper.

Nedtellingen til 31. januar har begynt for lengst. Det er da jeg får livet mitt tilbake.


Ting jeg gleder meg mest til:

Å være ute i dagslys. I frisk luft med sol i fjeset.

En løpe-/ ski-/ spasertur. Til og med styrketrening hadde vært fint.

Å se venner og familie igjen.
Vi går mot stadig lysere tider folkens. Woop, woop!

dontFeelSorry

2 thoughts on “Status

  1. Anna

    Usj, ikke moro når kroppen blir rar og annerledes og så «burde» man bare være takknemlig for alt det som er bra med den lille hybelboeren. Og så kan man rasjonalisere de 11 eller 15 eller 20 kg man legger på seg, men de er der uansett svart på hvitt og på de rareste stedene på kroppen.
    Trøsten er at ja, alt blir bedre etter hvert og de kiloene, de er verdt det! Kroppen blir endret etter en graviditet, og den blir kanskje aldri helt som før. Men for en fantastisk jobb den gjør!
    Og du vet, når lille bolle er ute og du kommer tilbake i trening kommer du fort i ditt livs form, ihvertfall i teorien. Dette da kroppen har så høyt hemoglobinnivå etter graviditet. Fatt mot!

    Svar

Legg igjen en kommentar

