Blubb, blubb, blubb

Free Willy

Free Willy

Spekkhoggeren Keiko (det er det nye kallnavnet mitt) fant tilbake til sitt rette element på søndag. Jeg var på Lambertseter Bad og kan jeg få lov til å si Halle-friggins-lujah!?

Jeg er virkelig ikke en kløpper når det kommer til svømming, men gjett om søndagens økt ga mersmak. Det ble bryst svømming i 45 minutter, jeg har ikke peiling på hvor langt det ble, det er heller ikke viktig. Det som ER viktig er at jeg fikk opp både puls og pust. Jeg ble sliten på en ikke-kvalm måte for første gang siden september.

Hipp, hipp. Jeg svevde rundt på en sky av endorfiner resten av dagen. Og i dag er jeg jaggu litt støl i muskulaturen.

Du verden!

2 thoughts on “Blubb, blubb, blubb

  1. Silja

    Hello Keiko 😉 Det er ubeskrivelig deilig å oppleve at man kan bli sliten på en ikke-kvalm måte når man har vært på den kvalmekarusellen som du har vært en stund nå! Synes kanskje det er litt tidlig å plassere deg i Keiko kategorien, allerede nå, men man krangler som kjent ikke med en gravid kvinne om slikt 😉

    Svar
    1. Fortare Anna! Innleggsforfatter

      Helt riktig Silja 🙂 Alt er relativt. Jeg har følt meg som Keiko leeeenge, men når jeg ser på bilder fra noen uker tilbake tenker jeg bare «- Åhhh, så liten mage jeg hadde.» Man savner som kjent ingenting før man mister det. Ikke sant? Jeg føler med deg og den sabla bronkitten som du fremdeles sliter med. God bedring til oss begge!

      Svar

Legg igjen en kommentar

