Høyt og lavt

Livet går som kjent opp og ned og siden sist har det vært litt av en berg-og-dalbane. Jeg innrømmer at mine problemer er skikkelige i-landsproblemer, jeg ser den. Men sleng inn noen kilo hormoner, søvnmangel, endorfinmangel og en snev av en midtlivskrise så kan de minste motgangene føles enorme.

Riktig så her gøy var det altså ikke... Bilde lånt fra davidmschroeder

Riktig så her gøy var det altså ikke… Bilde lånt fra davidmschroeder

Opp: Endelig tilbake med Treningscamp i parken. Lykke, lykke, lykke!

Ned: Vondt i hoften dagen etter intervallene. Shit, shit, shit, nå har jeg ødelagt bekkenet mitt og jeg blir invalido for all fremtid og jeg kan aldri løpe mer. Uuuuuææææææhhhh!

Opp: Aktiv Terapi knar meg på plass. Problemet lå ikke i bekkenet, men i flere låsninger i ryggen. Heisann amming. Det tar på å være mor gitt.

Ned: Sov to timer en natt og følte meg generelt totalt mislykket. Noen sorte dager fulgte.

Opp: Klarer å jogge en kort runde uten kjenninger. Tungt og tregt, men uten smerte.

Ned: Crawlekurset innstilt. Buhuuu.

Opp: Løp en joggetur istedenfor å svømme, da jeg allikevel hadde ordnet barnevakt. Det var ikke vondt en plass og jeg følte meg lett og fin.

Ja slik går nå dagene. Har jeg lært meg noe fra disse bipolare ukene? Sikkert ikke, men noen ting er helt klare. Søvn er gull, trening helt essensielt og jeg skal skynde langsomt. Etter grundig forsking på det store internettet har jeg laget en plan. Det blir rolige turer til jeg bikker 30 km/ uken, da kan tøffere trening legges inn i skjemaet. Og så blir det yoga og stabiliseringsøvelser slik at jeg ikke detter sammen.

En enkel plan som jeg forhåpentligvis klarer å følge.

Prekas!

Legg igjen en kommentar

