Potensielt potensiale

Favoritthobbyen min for tiden er å logge treningsøkter på Garminkontoet mitt. Jeg har nerdet ned meg noe voldsomt og sammenligner treningsøkter og opplegg fra tidligere år. 2011 er fremdeles mitt PB-år, trist, men sant. Mars 2011 så slik ut:

Trente nokså variert

Trente nokså variert

mars2014

Vi er jo bare halvveis ut i mars, men hittil i år ser det ut som jeg ligger godt an. Forhåpentligvis betyr dette at jeg kan konkurrere og trene i samme ”divisjon” som i 2011. Jeg har økt kilometermengden sakte men sikkert og føler at kroppen spiller på lag. Trener forholdsvis mye core på styrkeøktene da det er her jeg føler jeg har mest å hente. Jeg har blitt sterkere, men planken er fremdeles hat og jeg tviler sterkt på at jeg og mr. Plank noensinne kommer til å bli venner. Men 2014 har potensiale til å bli et bra år. Jeg har trua!

Den store lakkmustesten kommer i neste uke da jeg begynner å jobbe igjen. Hjelpes! Det som jeg frykter aller mest er den skumle totalbelastingen. Jeg håper transportjogging og rask innføring av nye rutiner hjelper, men det finnes som kjent ingen garantier, så det blir enda en tur ut i det ukjente. Det har blitt mange slike ekspedisjoner det siste året og jeg er rett og slett grundig lei. Gi meg forutsigbarhet og rutiner. Steike, så kjip jeg har blitt! Det er lov å mobbe meg når jeg er så kjerring. Vær så god å netthate meg tilbake til spontanitetens vugge.

Use the force, eller andre tilgjengelig midler.

Tjolahopp!

Legg igjen en kommentar

