Trim uke 13

Trimmings uke 13 ble slett ikke så ille som jeg hadde fryktet, til tross for at permisjonstiden min er over.

Jeg fikk testet ut transportjogg hjem fra jobb på torsdag og kan vel konkludere med at Google Maps ikke er å stole på helt 100%. Jeg virret rundt på Høyenhall i noen kilometer. Kartet på telefonen gikk helt bananas og blinket frenetisk. Her er du, der er du, her er du, der er du, her er du, der er du. GAaaaaaHhhhh! Jeg ga opp teknologien og løp etter stedssansen min, som viste seg å være ok. Jeg kom hjem etter en svipptur innom Claes Ohlsson for å kjøpe dusjslange og lekte litt rørlegger før jeg endelig kom meg i dusjen.

Den ettermiddagen oppsummerer livet mitt forrige uke. Jeg fikk ingenting gratis, alt var bare motvind og oppoverbakke og tungt. Heldigvis var helgen full av sol og god stemning og håper på å ta med meg #denfølelsen videre inn i uken.

 Uke 13

Mandag Yoga 25 min
Tirsdag Jogg med vogn 7km
Onsdag Første dag tilbake på jobb. Makspuls men ingen trening
Torsdag Transportjogg 8,6km
Fredag
Lørdag
Søndag Jogg med vogn 6km

Totalt fire økter, null styrke. Ikke helt optimalt, men bedre enn jeg forventet.

Men jeg liker slett ikke de store hullene i kalenderen min på Garmin Connect. Huff!

Fyll opp, fyll på.

Legg igjen en kommentar

