Målsetting og plan uten folk. Folk ass!

Var det noen som merket at jeg begynte nytt jobb 1 juni?

Sikkert ikke… ehhhh.

Her er en kort, kort oppsummering av hva som har skjedd siden iForm-løpet (djeez, det føles som en evighet siden)

Juni: nytt jobb, veldig gøy, veldig slitsomt og totalbelastningen var sprengt. 88km løpt

Juli: ferie, varme og familietid. Helt topp! 149km løpt

August: innkjøring i barnehage, laging av rutiner. Prosjektleder og logistikkmaster i Familien AS. 100km løpt

September: Hverdag, Oslo Halvmaraton, og maratonblues. Hvor tok piffen veien? 58km løpt (21 av de under Oslo HM!!!)

Oktober: Månedens opptur; mølleøkt med selveste Ingrid Kristiansen! Utnyttet Østmarka så mye som mulig og ble medlem av Fresh Fitness. 116km løpt

November: Mørker, mørker, mørker, forkjølelse, barn med omgangssyke og enda mer jobbings. 56km løpt (3 uker HELT uten trening)

Jeg fikk opp følgende sitat i Instagram-feeden min i dag og jeg fikk litt av en aha-opplevelse. «A goal without a plan is just a dream» Det er jo helt sant. Så jeg har snekret meg en plan, og et mål. Ja, det er vel strengt tatt godeste Ingrid som har snekret planen, men det er opp til meg å legge den inn i hverdagen og følge den ikke minst. Det må vel gå på et vis.

Jeg skal bli raskere, myyyyye raskere. Og så skal jeg melde meg på de små løpene neste sesong. Etter å ha løpt i kø i 21,1km er jeg drittlei folk. Hvis jeg noen gang skal løpe Oslo Maraton igjen, da blir det helmaraton altså. Jeg er fremdeles helt friggings traumatisert.

Posttraumatiske hilsener

Satser på at det ikke blir 6 måneder til neste gang vi ses…

Legg igjen en kommentar

