Langtur med Campere i vårsolen

Etter 2 dagers treningsfri spratt det i benene for å få rørt seg litt. Det hadde ryktes om felles langtur under onsdagens intervaller, noe som hørtes ut som en ypperlig plan på en lørdag.

Oppmøte kl. 10.00 i Frognerparken og etter litt fotoshoots og skravling bestemte vi oss for å dra ut til Bygdøy. Jeg innså fort at jeg må kjøpe nytt drikkebelte, for det jeg har er på godt norsk ”rævva”. I tillegg mangler den lommer, så mobilen var nødt til å bli hjemme. Så, ingen vakre bilder for dere. Sorry!

I rolig pratetempo rullet vi nedover mot sjøen. Vi var 9 stykker og vi er alle i litt forskjellig form, men tempoet så ut til å passe alle. Pratetempo, sol, fuglekvitter, blåveis og en Oslofjord som lå blank som et speil, kan det bli bedre? Solen varmet mer og mer, og jeg hadde heldigvis ikke bommet på kledsel. Det merkes vi er inne i en overgangsfase, for det var alt i fra t-skjorte og shorts, til vintertights og vindjakke på våre Campere.

Folk begynte å droppe av litt her og der, beroende på hvor de hadde tenkt seg videre. Jeg tok sykkelstien fra Bygdøy over Aker Brygge, Operaen og så hjem til Gamlebyen. 16 km totalt ble det på meg, noe som jeg er veldig fornøyd med. Særlig med tanke på at jeg skravlet nesten hele veien. Jeg må ha en særdeles god lungekapasitet. Stakkers Campere…

Jeg sier tusen takk til mitt reisefølge! Jeg er i dag, ganske sår i ben og rygg. Det er bra, for da vet vi at det tar.

Snart er det dags for Bikram for å myke opp mine stive muskler.

Svett på dere!

Legg igjen en kommentar

