Manko på tid

Jeg trenger mer tiiiid!

 

Det har ikke blitt noen mer trening denne uken siden skituren på tirsdag. Tid som burde gått til trening har gått til rydding, sjauing, lemping, logistikkløsning, sparkling, sliping, maling, mer rydding og vasking. Fredag kveld sovnet jeg på sofaen kl. 19.45, totalt kaputt. Jeg faller ikke helt inn i party-svenske kategorien akkurat nå, nei.

 

Og mer av denne moro skal det bli i løpet av februar, men jeg håper å kunne snike inn i hvert fall tre pass i neste uke. Jeg får se det positive i det og tenke at leggene mine trengte en time-out allikevel… Nå kribler det i joggefoten min og det er ikke meldt arktiske forhold til uken så dette lover godt!

 

 

Legg igjen en kommentar

