Bli sterk

I går ble jeg sterk. Litt sterkere i alle fall…

 

Bilde lånt fra sats.no.

 

En time med NTC Get Strong på SATS dyttet meg i riktig retning. En veldig bra time, her kan du selv bestemme hvor tøff økt du vil ha. Og jeg vil som alltid ha tøffe økter, jeg satser naturligvis alt. All in!

 

Fokus lå på coremuskulaturen og rumpe/lår. Helt perfekt for meg med andre ord! Øvelsene var enkle men harde. Svetten rant og kroppen dirret. Det merkes at vi er godt ut i det nye året, vi var ikke så mange i salen. I januar og februar er det jo stappfullt av mennesker med nyttårsforsettene sine ferskt i minne. Jeg foretrekker når det er mye folk i salen, det blir god stemning og alle presser hverandre mer.

 

Uansett ble det en veldig god økt og kremen på kaken; jeg føler nesten intet ubehag i hoften!

 

#Epic win

 

I dag er hviledag og hvem vet hva helgen har å by på? Parksprinten på søndag frister litt…

 

God helg!

 

 

Legg igjen en kommentar

