Cellular satisfaction på Konserthuset

David Sandoval, ernæringsguru og superfoodpioner er på besøk i våre nordlige strøk. Jeg ble tipset av en venninne som er over normalen interessert i ernæring og sunt kosthold. Jeg tenker at alt som får meg til å prestere bedre og som i tillegg får meg til å se fabulous ut, er en god ting. Så jeg hengte meg på.

Jag innrømmer at jeg var veldig skeptisk til å begynne med. For det første var det flust av eldre damer i kategorien ”jeg-kjøper-mine-klær-på-UNO/ Barbro Sjøden-og-danser-afrodans-for-å-frigjøre-min-seksualitet”. Det oste soya, bulgur og mystiske grønne drinker. Hmmmmm…..!

Mystiske grønne drinker

Når så David ”the guru” Sandoval kommer på scenen og fyrer av den ene floskelen etter den andre er jeg alt annet enn imponert. Det hele hadde noe frireligiøst over seg. Heldigvis kom han seg etter hvert, det viste seg at han hadde humor! Takk og pris for det. Jeg drog en lettelsens sukk og resten av kvelden var full av latter, informasjon og inspirasjon.

Slik ser han altså ut. "Bilde fra levlandlig"

Det beste med superfoods er at du spiser det i tillegg til din normale diett. Du trenger altså ikke flytte til en grotte i Nepal og leve på frukt og bær og lamamelk for å få bedre helse.

Så her skal det bøttes nedpå med spirulina, chlorella og tart cherry.
Jeg må vel her presisere at jeg ikke er sponset. Det er nok ingen som leser bloggen min, men den store cyber-space politiet kanskje kommer og tar meg uansett.

Altså ble det ingen trening denne kveld, men jeg har fått tips om hvordan jeg kan få det beste ut av kroppen min og hva kan være bedre enn det?

Kveldens sitat ”cellular satisfaction”. Er ikke det tidenes uttrykk? ”- Var filmen bra?” ”- Helt grei, men den ga meg ikke cellular satisfaction”.

Konge!

Legg igjen en kommentar

