Knak og brak

Jeg vet ikke hvordan formen deres er etter helgens styrkeprøvelser, men jeg har vært relativt støl. Den fryktede ”to dager etter”-stølheten begynte å gi seg til kjenne, så jeg hev meg på en Bikram yoga sesjon i går kveld. Det darret og ristet og knakte og brakte mer enn vanlig men nå er jeg reparert. Da gjenstår det bare å se hvor mye futt det er igjen i beina under kveldens intervalløkt… Hjelpes.

Kan jeg bare få lov å si: "- AAAAAAaaargghhhh!!!!"

Når vi snakker om futt i beina så kan jeg trenge det til på lørdag. Da er det Oslos Bratteste og jeg er på ingen måter klar. Jeg har konsentrert meg på fartstrening i det siste, så bakketrening har det blitt svært lite av (les nada, niente, nothing) Men det gjør ingenting. Jeg har ingen ambisjoner om å få en fin tid, jeg regner løpet som en fin klatreøkt. Det sier jeg nå, men hvis jeg får en pustendes og pesendes heffalump bak meg på dagen, da er det full pupp oppover. Yr melder 21 grader og sol, så det kommer å bli en tøff dag på alle fronter. Dårlig timing av fru Sommer å komme nå. ”Bedre sent enn aldri”, ”fashionably late” og alt det der, men det finnes jo grenser. Jeg håper hun skammer seg.

P.S. Jeg håper også inderlig at ingen heffalumper stiller til start lørdag…

3 thoughts on “Knak og brak

  1. Silja

    Jeg lover at du skal få krype opp sammen med meg om du vil 😉 her er det syretrening som gjelder og det har jeg ikke bedrevet så dette blir toppers (NOT!!!) 🙂

    Svar
  2. Fortare Anna! Innleggsforfatter

    Det tilbudet der tar jeg gjerne imot med åpne armer. Den eneste grunnen til at du krabber opp i tempoet mitt er vel at du er syk. Syretrening kanskje hjelper mot alt? Vi satser på det (og at vi får sprettrumper i slengen) 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

