Flaks sa Severin Suveren

Dørstokken var en vegg i går kveld. Ville jeg egentlig ut og løpe intervaller i snøen? Nei! Ville jeg heller blitt hjemme på sofaen med spagetti Bolognese og ”The Godfather” på blu-ray? Ja!

 

Hva ville Grete gjort? Grete hadde i hvert fall ikke blitt igjen i stuen fremfor tv’n! Det er skikkelig pingle, ut med oss!

 

Brrrrrrrrrrr........

 

Det var overraskende mange Treningscampere i parken klare for action. Min vanlige løype opp til parken gikk bedre enn forrige uke. Beinene var litt lettere, men det er ikke så veldig mye futt i dem for tiden. Dette sto klinkendes klart etter den første intervallrunden. Tjo-hei! Jeg pinnet på så godt jeg kunne, men tempoet ville ikke opp. Jeg merker godt at jeg har gått over til kvantitetstrening. Men 8 runder ble det, med en bonusrunde. Og jeg må bare si at Siri var helt fantastisk i går. Hun skiftet mellom å heie på oss og piske oss rundt i løypa. Takk Siri, det hjelper virkelig!

 

La oss se på gårsdagens tall:

 

10,7km totalt.

5,4km av disse var intervaller

5.13: Snittfart på hele økten

4.40: Snittfarten på intervaller

162m: Total elevation gain

4 stk brødskiver før trening er 1 brødskive for mye. Ai ai ai ai ai, min stakkers mage.

5 myror är fler än 4 elefanter

 

Kort oppsummert, en helt grei økt. Den største prestasjonen var å komme seg ut.

 

Jeg hadde i tillegg ambisiøse planer om en tidlig Bikram time i dag kl.06.30. Men jeg sov rett gjennom alarmen min og våknet ikke før 06.15. Da ringte de fra Bikram Yoga Oslo for å fortelle meg at klassen var innstilt grunnet tekniske problemer med en luftfukter. Flaks, sa Severin Suveren. Så den selvdisiplinen jeg har fått sånn skryt for er det vel så som så med. Ingen er perfekt og godt er vel det. Det blir en hviledag på meg istedenfor, eller restitusjonsdag som jeg liker å kalle det. Det høres så proff ut. Som at det er en del av treningsopplegget mitt, (noe det faktisk også er.)

 

Da lukter det spagetti Bolognese og Gudfaderen i kveld.

 

 

Legg igjen en kommentar

