4km! Woop, woop!

Aldri har 4km i rolig jogg i regn og motvind vært så fantastisk. Det ble en tur langsmed vannet lørdag morgen. Været var fryktelig, men jeg var euforisk. Så deilig det var å komme ut og få rørt på skrotten! Det var tungt som fy til tross for at tempoet var lavt. Kondis er virkelig ferskvare. Garminklokken fikk være hjemme. Det blir bare deprimerende nedlasting etter fullført økt. Men jeg merker hvor mye jag bruker den til vanlig. Hver gang jeg stopper griper jeg automatisk etter klokken for å stoppe/ pause intervallet. Jeg er tydeligvis helt avhengig og slutter herved ”cold turkey”. En stund i hvert fall…

Søndag ble det yoga for gravide hjemme på stuegulvet. Tydeligvis skal fleksibiliteten øke når man er gravid. Det merket jeg ingenting av. Jeg er fortsatt stiv som en maratonløper, men jeg tar det med ro for ikke å belaste ligamenter og annet.

Jeg er fremdeles ikke helt på topp, jeg sliter fremdeles med sporadisk kvalme men håper at kroppen skal begynne å spille på lag igjen. Tusen takk for tips og støtte i denne invalide fasen av livet.

Peace out!

3 thoughts on “4km! Woop, woop!

  1. Guro Eriksen

    Så bra for din del at du endelig får rørt litt på deg. Og det er jo sant som du sier; det er bare deilig å få bevegd litt på seg!
    Jeg merker også at jeg er ganske avhengig av pulsklokken. Kikker til stadighet ned for å se på hvordan pulsen er. Hvis jeg føler jeg blir for opphengt i dette, pleier jeg da bare å «snu» den oppned. Sånn at uret peker ned i bakken og jeg ikke lenger ser direkte på det 😉

    Svar
  2. Mia

    Man får verkligen vara glad för det man får vad gäller träning som gravid. Ikväll känner jag definitivt att det är läge att ställa in träningen och äta några bullar istället 😀

    Svar

Legg igjen en kommentar

