Uke 9

Nå har jeg begynt å skrive dette innlegget femtielleve ganger og det blir bare en haug med syting og klaging. Det gidder jeg bare ikke.

Fakta gidder jeg.

Uke 9

Trening: 0km, 0 timer

Fysisk status: Kvalm – igjen, har fått halsbrann og er tung som en elefant.

Mental status: Sliten, stresset og uforberedt.

Ikke tidenes uke med andre ord. Hva har jeg da gjort med det? Jeg har gått til innkjøp av en giga-pakning Gaviscon, dratt ned på sosiale aktiviteter (les, jeg sovner rett etter middag) og har lagt en prosjektplan over det som gjenstår av oppussing i leiligheten.

Jeg håper å få meg en spasertur i solen til helgen i tillegg til et ferdigmalt barnerom.

Denne bloggen kan vel neppe kalles treningsblogg lenger, men fatt mot folkens, jeg kommer sterkt tilbake.

I mellomtiden håper jeg å ikke bli gal.

Advertisements

2 thoughts on “Uke 9

  1. Silja

    Hang in there! Om ikke kvalmen går over i løpet av svangerskapet så får du klamre deg fast til viten om at så fort ungen er ute så er det i alle fall over! Nei, det er ikke bare-bare å være gravid… og trening, hvem bryr seg vel om det? Det som er viktig er som kjent: at vi kommer sterkere tilbake 😉

    Svar
    1. Fortare Anna! Innleggsforfatter

      Tru dat! Jeg satser på å ha blodverdier som ligner en Spansk sykkelritters på EPO etter fødselen 🙂

      Og så kan vi bli tidenes come-back kids til høsten! God bedring.

      Svar

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s