Februar! Friggins ENDELIG

Ting jeg har lært meg å sette pris på i løpet av januar:

Varmt vann. Det er seriøst undervurdert, særlig når termometeret viser 15 blå.

Innlagt vann på kjøkkenet. Oppvask på badet er ikke en lettvint løsning.

Grønnsaker. Våkner om natten og drømmer om råkost.

Endorfiner. Har ikke sett fnugget av en eneste endorfin siden tidenes begynnelse. Okei, en liten overdrift, men det føles slik ut…

Lagringsplass. Å leve i pappesker er verken sjarmerende eller romantisk.

TV, seriøst overvurdert.

Internett, det kan jeg bare ikke leve uten. Livsviktig.

Ting jeg har lært meg å hate:

Frossen pizza. Ja, du er enkel å lage, men Gud bedre så lei jeg er av deg. De sier at du blir hva du spiser. Dette kan jeg skrive under på. Signert, pizzatryne.

Plan for februar:

Jeg skal spise fersk, frisk mat.

Sove.

Komme meg ut på tur.

Kjøpe treningsklær i størrelse telt. Ingenting i garderoben passer min nye fasong.

Peace out!

Legg igjen en kommentar

